Nudná reklama je ako nepodarený sex

Autor: Karol Wolf | 14.10.2011 o 8:30 | Karma článku: 4,17 | Prečítané:  1525x

Aj by chceli, ale nemôžu. Koľko srandy by sme si užili, a koľko užitočných informácií by sme sa dozvedeli, keby mohli reklamné agentúry robiť poriadne porovnávacie reklamy? Veľa. O čo zaujímavejšie a zmysluplnejšie by boli oné nudné brejky uprostred obľúbených filmov, zábavných programov, alebo nedajbože super zaujímavého spravodajstva? O veľa.

Faktom je, že porovnávacia reklama je na tomto kúsku sveta takmer neznámy pojem. Všetci sa jej boja, pretože armády právnikov sú vždy pripravené všetko stopnúť. O etickom kódexe, ktorý v reklame platí nehovoriac. Nie všetci s tým však súhlasia. Hlasy odborníkov, ktorí upozorňujú na fakt, že reklama takto prichádza o podstatnú časť svojej „šťavy“ (a zákazník samozrejme o potrebné informácie) sa množia. Napríklad:

timorackeho.blogspot.com

Slepý Kofboj nie je reklama. Je to obyčajný slepý spotrebiteľský test, ktorý dáva ľuďom možnosť rozhodnúť sa, ktorý z dvoch bežne dostupných nealkoholických nápojov im chutí viac, respektíve, či ich vôbec vedia rozoznať. Keďže ľudia nevedia, čo testujú, nemôže to byť reklama. Je iba na nich a na ich rozhodnutí označiť lepší nápoj, alebo prípadne povedať, že rozdiely nevedia nájsť.

A Kofboj ako taký dokonca ani nie je žiadnym produktom. Je to len terminus – technicus pre tento test. Keď na konci, čiže 24.októbra na www.kofboj.sk Slepý Kofboj zverejní výsledky tohto celoslovenského spotrebiteľského testu, dozvieme sa aj to, o aké dva konkrétne nápoje šlo.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Pozrite, čo sa stalo na Slovensku, hromží Trump pred kamerami (Komentár Máriusa Kopcsaya)

Preceňovanie utečeneckej témy odpútava pozornosť od úplatkov.

KOMENTÁRE

Férové, ale drsné ultimátum z USA (Schutzov týždeň)

Prečo je balvanom v oku ten iliberál, ktorý nevládne?

Blog prezidenta SZĽH

Silné reči hokej nespasia

Spor Lintner vs. Krajči ukázal, aké zbytočné sú silné reči veľkých chlapcov.


Už ste čítali?