Nudná reklama je ako nepodarený sex

Autor: Karol Wolf | 14.10.2011 o 8:30 | Karma článku: 4,17 | Prečítané:  1542x

Aj by chceli, ale nemôžu. Koľko srandy by sme si užili, a koľko užitočných informácií by sme sa dozvedeli, keby mohli reklamné agentúry robiť poriadne porovnávacie reklamy? Veľa. O čo zaujímavejšie a zmysluplnejšie by boli oné nudné brejky uprostred obľúbených filmov, zábavných programov, alebo nedajbože super zaujímavého spravodajstva? O veľa.

Faktom je, že porovnávacia reklama je na tomto kúsku sveta takmer neznámy pojem. Všetci sa jej boja, pretože armády právnikov sú vždy pripravené všetko stopnúť. O etickom kódexe, ktorý v reklame platí nehovoriac. Nie všetci s tým však súhlasia. Hlasy odborníkov, ktorí upozorňujú na fakt, že reklama takto prichádza o podstatnú časť svojej „šťavy“ (a zákazník samozrejme o potrebné informácie) sa množia. Napríklad:

timorackeho.blogspot.com

Slepý Kofboj nie je reklama. Je to obyčajný slepý spotrebiteľský test, ktorý dáva ľuďom možnosť rozhodnúť sa, ktorý z dvoch bežne dostupných nealkoholických nápojov im chutí viac, respektíve, či ich vôbec vedia rozoznať. Keďže ľudia nevedia, čo testujú, nemôže to byť reklama. Je iba na nich a na ich rozhodnutí označiť lepší nápoj, alebo prípadne povedať, že rozdiely nevedia nájsť.

A Kofboj ako taký dokonca ani nie je žiadnym produktom. Je to len terminus – technicus pre tento test. Keď na konci, čiže 24.októbra na www.kofboj.sk Slepý Kofboj zverejní výsledky tohto celoslovenského spotrebiteľského testu, dozvieme sa aj to, o aké dva konkrétne nápoje šlo.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Môže sa ľahko stať, že českú vládu povedie Slovák

Dôvody, pre ktoré by väčšina Čechov mala závidieť Slovákom ich politiku.

ŠPORT

Milióny na jeho plat? Výskumy ukázali, že Sagan sa oplatí

Tím Bora-Hansgrohe má za sebou prvú sezónu v najvyššej lige. Očakávali sme viac, ale nebolo to zlé, hovorí šéf tímu Ralph Denk.

KOMENTÁRE

Menej rande, alkoholu aj sexu. Súčasná doba predlžuje dospievanie

Vek 25 rokov je akoby 18 z minulosti.


Už ste čítali?